dokoniCASE

zaveďte pořádek ve svých dokumentech

Možná i Vy občas řešíte problém, že aktuálně nevíte, kde se nachází faktura, kterou chcete schválit (občas se i ztratí), v jakém stavu je Vaše žádost či zda k danému projektu máte již všechny potřebné dokumenty ve správné verzi. Je-li tomu tak, pak právě Vám pomůže naše řešení pro správu a řízení oběhu dokumentů. Se systémem dokoniCASE máte totiž o všem přehled:

  • již se Vám neztratí žádný dokument

Díky dokoniCASE se můžete kdykoli odkudkoli podívat, u koho se daný dokument v průběhu svého životního cyklu nachází a v jakém je aktuálně stavu.

  • vždy k danému dokumentu získáte všechny potřebné údaje, podle kterých pak dokumenty můžete snadno a rychle vyhledávat

DokoniCASE ohlídá, aby každý dokument obsahoval všechny požadované informace (indexy/metadata). Bez těchto údajů dokoniCASE nedovolí přechod dokumentu do dalšího stavu nebo jeho odeslání do archivu.

  • kontrola přístupu umožní práci s dokumentem až tehdy, kdy jsou splněny všechny předchozí podmínky

DokoniCASE umožňuje jednoduchou definici přístupů a práv pro práci s aktuálními dokumenty, včetně předávání mezi jednotlivými uživateli. Nebude se tak například stávat, že dojde k proplacení faktury, aniž by ji předtím schválil nadřízený.

dokoniCASE využijete i Vy

Ne vždy potřebujete a můžete od začátku nasazovat složité komplexní systémy.
dataPoint je systém jednoduchý na implementaci, ale vzhledem k použité technologii Vám umožní růst.

  • systém dokoniCASE můžete nasadit jako hlavní aplikaci pro archivaci digitálních dokumentů
  • můžete jej použít i jako doplněk stávajícího DMS systému
  • je vhodný jako nástroj pro indexování dokumentů před vstupem do jiného systému
  • lze ho využít prakticky pro jakoukoliv agendu dokumentů, kde je cílem každý dokument smysluplně označit, zařadit a uložit pro budoucí jednoduchý přístup

 

Příklady dokumentů, které lze v dokoniCASE evidovat

•  příchozí faktury •  bankovní výpisy
•  smlouvy •  ceníky
•  projektová dokumentace •  cesťáky
•  objednávky •  daňová přiznání
•  žádanky •  dodací listy
•  dovolenky •  evidenční listy výrobku (průvodky)
•  plán výroby •  instalační protokoly
•  zápisy z porad •  korespondence (došlá pošta, odchozí pošta)
•  reklamační řízení •  likvidační protokoly
•  přepravní listy •  nabídky
•  interní směrnice a předpisy •  nařízení
•  vyhlášky •  personální dokumentace
•  záruční listy
       
 
   
Copyright © ASC HB a.s. - Všechna práva vyhrazena | Mapa stránek | Vytvořilo webové studio Pixel Design | Redakční systém Web-SOUL